Posted on: فوریه 9, 2020 Posted by: edame Comments: 0

نحوه ایجاد ایمیل های قانع کننده که باعث می شود مشتری شما کلیک کند

۷۴٪ از بازاریابان اعتقاد دارند که ایمیل براساس گزارش اخیر Salesforce ، ایمیل ROI را تولید می کند. اما با وجود ایمیل های زیادی که به صندوق ورودی مشتریان شما می ریزند و برای جلب توجه آنها می جنگند ، مهم نیست که درست پیام خود را دریافت کنید. آیا شما از آزار و اذیت مشتری و آینده نگران می شوید ، یا تلاش زیادی می کنید تا به تولید محتواهایی بپردازید که نتایج مورد نظر شما را تحویل ندهند؟

شما می توانید این مسئله را با درک اهمیت تمرکز پیام خود بر روی آنچه مشتری شما نیاز دارد ، حل کنید تا آنچه که تجارت شما نیاز دارد. در زیر ، من به شما نشان می دهم که چگونه ایمیل های جذاب و متمرکز بر مشتری ایجاد کنید که مشتریان شما واقعاً مایل به دریافت و خواندن آنها هستند.

۷۴٪ از بازاریابان اعتقاد دارند که ایمیل براساس گزارش اخیر Salesforce ، ایمیل ROI را تولید می کند

این توییت

۱ ٫ یک استراتژی و برنامه ایمیل تنظیم کنید

ابتدا تصمیم بگیرید که می خواهید بازاریابی ایمیل شما به چه نتیجه ای برسد. به عنوان مثال یک خبرنامه ایجاد کنید تا مشتریان و مشتریان احتمالی خود را به عنوان مثال با محتوای با کیفیت و پیشنهادات جدید خود درگیر کنید. این به شما کمک می کند تا مارک تجاری خود را در ذهن خود حفظ کنید و در صورت آماده بودن و خریدن آنها ، چشم انداز را گرم کنید.

اگر یک خبرنامه ایجاد می کنید ، باید تصمیم بگیرید که چگونه آن را جمع کنید – برای مثال ، از جدیدترین و محبوب ترین پست های وبلاگ خود که منتشر کرده اید استفاده خواهید کرد؟ آیا نکات ، پیشنهادات و توصیه های دیگری را ارائه می دهید؟ همچنین باید با فرکانس توزیع خبرنامه خود مطابقت داشته باشید. آیا مثلاً هفته ای یکبار ، ماهانه یا دو ماهه آن را ارسال می کنید؟

۲ ٫ ایجاد محتوا مشتری محور

محتوای ایمیل شما باید متمرکز بر مشتریان شما باشد و نه در مورد شغل شما. این بدان معناست که شما باید به جای فروش ، بیشتر بخواهید. چگونه به مشتریان خود می دهید؟ ابتدا نقاط درد آنها را شناسایی کرده و سپس اطلاعات ارزشمندی را ایجاد کنید که به آنها کمک می کند تا مشکلات خود را برطرف کنند.

مشکلات

مشکلات مشتریان را هدف قرار دهید:

اگر مشکل مشتری شما این است که او باید اطلاعات بیشتری کسب کند و می خواهد در صنعت خود دانش بیشتری نشان دهد ، می توانید یک خبرنامه با محتوای ارزش افزوده ، از جمله مقالات چگونه ، اخبار صنعت و نکات بهترین کاربرد ایجاد کنید.

به سؤال “چرا باید مراقبت کنم” پاسخ دهید:

اگر ماهیت ایمیل شما به معنای فروش مجدد است ، باید ابتدا به مشتری خود توجه کنید – این بدان معنی است که نیازهای آنها را برطرف کنید و فوراً با گزاره ارزش خود ارتباط برقرار کنید. پاسخ دادن به سؤال “چرا باید از من مراقبت کنم” از ابتدا مهم است.

۳ L خطوط موضوعی قابل کلیک

۳۳٪ از گیرندگان ایمیل براساس گزارشی که توسط Convince and Convert انجام شده است ، ایمیل ها را فقط بر اساس خط موضوع باز می کنند. بنابراین لازم است تاکتیک های درست را برای اطمینان از باز شدن نامه های الکترونیکی و متعاقباً خواندن آن انجام دهید. هر خط موضوع خوب به وضوح ارزش باز کردن آن را برقرار می کند – مانند محتوای شما ، باید مشکل مشترک شما را حل کند. این باید مستقیم و غیرفروش و در عین حال جذاب و جلب توجه باشد. همچنین می توانید ایمیل شخصی خود و از جمله نام مشترک خود را در خط موضوع شخصی کنید.

۴ ٫ برای انتخاب بهترین ها تست تقسیم کنید

زیبایی بازاریابی ایمیل این است که شما می توانید خطوط موضوع خود را با بخش کوچکی از مشترکان خود آزمایش کنید تا قبل از ارسال کمپین ایمیل خود به کل پایگاه داده خود ارسال کنید. هر ارائه دهنده ایمیل خوبی مانند MailChimp به شما امکان می دهد دو خط موضوع را وارد کنید و از طرف شما یک آزمایش کاربر را انجام دهید. هر کدام از خطوط موضوع بیشترین کلیک توسط مشترکین شما را انتخاب کرده و به طور خودکار به بقیه پایگاه داده شما ارسال می شوند.

برای مقاله هفته آینده در ارتباط باشید ، وقتی من در مورد چگونگی اندازه گیری و پیگیری موفقیت تبلیغات ایمیل شما با سهولت صحبت خواهیم کرد.

همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

یان دادسون

مؤسس مؤسس @ بازاریابی دیجیتال

دیجیتال

Categories: