Posted on: فوریه 9, 2020 Posted by: edame Comments: 0

چگونه می توان تلاش های دیجیتال مارکتینگ سازمان خود را انسانی سازی کرد

ما در عصری غنی از داده های ارزشمند زندگی می کنیم که به مارک ها و مشاغل تجاری بینش بالایی از افکار ، احساسات ، نیازها و خواسته های مخاطبان هدفشان می بخشد. و این بینشها برای موفقیت مستمر هر سازمانی بسیار ارزشمند است.

اما با وجود مقادیر زیادی از معیارها که به راحتی در دسترس ما قرار دارد ، تمرکز روی داده ها بسیار ساده است و از یکی از مهمترین عناصر هر کمپین موفق بازاریابی دیجیتال: جنبه انسانی دور می شوید.

دیجیتال

مطالعات نشان می دهد که ۵۳٪ احتمال دارد که مصرف کنندگان با مشاغلی که می توانند در زمان واقعی با آنها ارتباط برقرار کنند ، مشارکت کنند – گواهی بر اهمیت حیاتی اتصالات شخصی در عصر دیجیتال بیش از حد متصل شده است.

با توجه به تعداد بسیاری از لمس های لمسی و موارد زیادی که باید در نظر گرفته شود ، جذاب کردن مشتری های مناسب به شکلی که به عنوان تبلیغاتی یا بیش از حد شرکتی تلقی نشود ، می تواند یک چالش بزرگ به نظر برسد. در این مقاله چگونگی انسانی سازی تلاشهای بازاریابی دیجیتال سازمان شما را بررسی می کنیم.

همدلی را درایو کنید

به عنوان انسان ، توانایی همدلی یک عنصر اساسی برای جعل و توسعه روابط با دیگران است. به گفته این ، اگر شرکت شما قادر به همدلی از طریق کمپین ها یا ارتباطات بازاریابی دیجیتالی شما باشد ، شانس بیشتری برای تشویق مخاطبان خود برای برقراری ارتباط خواهید داشت.

همدلی به ما امکان می دهد احساس ، شریک و واکنش نشان دهیم – و با همدلی رانندگی ، برند شما درنهایت گفتگو دو طرفه با چشم اندازها را بر خلاف صحبت کردن در آنها باز می کند.

با استفاده از داده های کلیدی جمعیتی در کنار personas های خریدار جامع ، واقعاً مخاطبان خود را درک کرده و آنها را در سطح شخصی درک کنید ، ضمن اینکه گوش دادن به اجتماعی را به عنوان یکی از محوری از روند برنامه ریزی تبلیغات خود ، تیم بازاریابی شما را قادر به ایجاد مجموعه ای از مطالب می کند که در نتیجه همدلی ، ایجاد الهام ، ایجاد آگهی را تشویق می کند و باعث تشویق تعامل مثبت می شود.

برنامه ریزی

برای هدایت همدلی و درگیر کردن مصرف کنندگان خود در سطح شخصی ، برند آرایشی و بهداشتی طبیعی ، LUSH ، مینی سری ویدیویی با نام “How It Made” را ایجاد کرد ، که در پشت صحنه کسب و کار قرار دارد و بینشی از افراد سازنده ارائه می دهد. محوری ترین محصولات برند.

همانطور که سرگرم کننده است ، این کمپین نه تنها با ارائه چشم انداز روشن به ارزش های اصلی این برند ، شفافیت واقعی را ارائه می دهد ، بلکه ماهیت بصری فیلم ها بیننده را ترغیب به ایجاد ارتباط عمیق تر با کسب و کار.

قصه گویی مارک خود را بهبود ببخشید

امروزه مصرف کنندگان دیجیتالی به روایتی محکم پاسخ می دهند ، به همین دلیل است که داستان پردازی برند ابزاری بسیار ارزشمند برای بازاریابی در دنیای امروز است.

از روزگار انسان بدوی ، انسان ها داستانهایی را بیان کرده اند که باید از روی خرد ، سرگرمی ، الهام بخش و ارتباط برقرار کنند. و در دنیای مدرن ، این مفهوم یکسان باقی می ماند – دقیقاً همین است که اکنون ، ما سیستم عامل ها ، رسانه ها و تاچ های لمسی بیشتری داریم که از طریق آنها می توانیم داستان های خود را بگوییم.

با ۴۵٪ از تصویر یک برند به آنچه گفته می شود و چگونگی بیان آن نسبت داده می شود ، اگر می خواهید به تقویت آگاهی و تشویق افراد مناسب برای ارتباط با موسسه خود بپردازید ، گفتن داستان شما به روشی جذاب ، سرگرم کننده و دوست داشتنی ضروری است.

کارشناسان معتقدند که داستان پردازی با نام تجاری آینده استراتژی بازاریابی محتوا است و به سازمان کمک می کند تا برنامه ریزی ، ساخت ، توسعه و تحویل روایت خود را به روشی انجام دهد که مخاطبان شما را در یک سطح معنی دار درگیر کند.

بازاریابی محتوا

در زمان واقعی عمل کنید

در حال حاضر ، ۷۷٪ از مردم اگر گزینه چت زنده وجود نداشته باشند ، در وب سایت خرید نمی کنند.

بومیان دیجیتالی امروز در پاسخ سریع به سؤالات و راه حلهای مشکلات خود می خواهند ، این بدان معنی است که توانایی تحریک مکالمات و واکنش به چشم اندازهای شما در زمان واقعی ، روشی ارزشمند برای نشان دادن سمت انسانی برند شما است.

مشکلات

در حوزه دیجیتال ، مردم انتظار روابط شخصی با مارک ها را دارند و انتظار دارند ارتباطاتی متناسب با سؤالات خاص ، کنجکاوی ، نیازها و مشکلات آنها فراهم شود.

با اطمینان از پاسخگویی به هرکدام از نکات لمسی در مواجهه با افراد ، ارائه پاسخ فوری به سؤالات ، راه حل های به موقع برای مشکلات و به اشتراک گذاشتن محتوای مناسب با افراد مناسب ، در زمان مناسب ، در نهایت روابط را جعل خواهید کرد که به ارزش افزوده می شود. رشد و تکامل برند شما.

راه حل

عناصر اتوماسیون را اضافه کنید

در حالی که ممکن است اتوماسیون در اینجا غیر از مکان به نظر برسد ، فن آوری های مستقل مانند هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) می توانند به تجارت شما کمک کنند ، نه تنها از نظر پاسخگویی در زمان واقعی شما بلکه با داشتن دیجیتال گسترده تر.ابتکار عمل

از بین تمام فن آوری های خودمختار که در سال های اخیر پدیدار شده است ، چت بات ها شاید با ارزش ترین کمک به بازاریابی با کمک روباتیک ارزشمندترین باشند.

به عنوان مثال ، از ارائه دهنده فناوری ، MongoDB استفاده کنید. به دنبال موفقیت سرویس چت آنلاین خود ، این تجارت شروع به تلاش کرد تا تقاضای روزافزون مصرف کننده را برآورده کند و در نتیجه ، ارتباطات آنها کمتر و غیر شخصی تر می شود.

برای مقابله با این مسئله و انسانی سازی ارتباطات خود در حالی که تیم های فروش و بازاریابی خود را برای تمرکز در زمینه های دیگر تجارت متمرکز کرده است ، MongoDB با توسعه دهنده Drift با استفاده از “Leadbot” همکاری کرد تا اطمینان حاصل کند که اعضای تیم فروش فقط با کسانی که بیشترین نظر را دارند صحبت می کنند. به احتمال زیاد درگیر و تبدیل خواهد شد ، به دستگاههای یادگیری ماشین شخصی امکان می دهد کلیه سوالات عمومی را پوشش دهد.

به عنوان یک نتیجه از این ابتکار عمل به چت بابات ، این شرکت ضمن اینکه از افزایش قابل توجه تبدیل ها برخوردار است ، پاسخ پیام رسانی کلی خود را ۱۰۰٪ افزایش داد.

حمایت از برند را تشویق کنید

وقتی صحبت از انسانی سازی تلاش های دیجیتال مارکتینگ می شود ، حمایت از برند یک ابزار قدرتمند است.

۹۰٪ مردم به افکار ، احساسات و نظرات همسالان خود نسبت به تبلیغات سنتی اعتماد دارند. علاوه بر این ، پیام های مارک در صورت توزیع در مقابل کارمندان یک مارک بر خلاف خود برند ، ۲۴ برابر بیشتر از این است که به اشتراک گذاشته شوند.

با استفاده از کارمندان یا مشتریان وفادار برای به اشتراک گذاشتن پیام برند خود ، مشارکت در رسانه های اجتماعی ، ایجاد محتوا با هدف آنچه شما برای آنها ارزشمندترین ارزش را ایجاد کرده اید ، فعالیت های بازاریابی دیجیتالی خود را به صورت انسانی تبدیل می کنید تا از راه هایی استفاده کنید که ارزش شما را نشان دهد. راهی که تبلیغات سنتی نتواند انجام دهد.

برای استفاده از وکالت با موفقیت در برند ، شرکت شما باید با برانگیختن مکالمات در رسانه های اجتماعی ، پرسیدن سؤالات ، ایجاد محتوای تعاملی ، ایجاد آزمونها و میزبانی مسابقات که نیاز به پاسخ و واکنش دارد فرصتی برای مداخله انسانی فراهم کند. علاوه بر این ، مشارکت کارکنان برای هدایت و پشتیبانی از برند و گسترش دسترسی به مخاطبان جدید و بالقوه با سرمایه گذاری بسیار مهم است.

نتیجه گیری

در حالی که داده ها با توانایی شما در توسعه و تکامل تلاشهای بازاریابی ، تصمیم گیریهای آگاهانه که باعث رشد و تکامل می شود ، جدایی ناپذیر است ، شیوه تحقق ابتکار عمل در نهایت موفقیت شما را تعیین می کند.

امروز را برای انسانی کردن در تلاشهای بازاریابی سازمان خود صرف کنید تا پاداش های طولانی در آینده را به دست آورید.

دن هیوز