Posted on: فوریه 9, 2020 Posted by: edame Comments: 0

وضعیت مهارت ها و دستمزدهای دیجیتال در استرالیا چیست؟

در استرالیا ، یک بحث به ظاهر مداوم در مورد چشم انداز سیاسی و ارتباط آن با رشد دستمزدها – یا فقدان آن – در سراسر کشور وجود دارد.

اگرچه استرالیایی ها به دلیل ثروتمندترین بزرگسالان جهان توسط سوئیس مورد ضرب و شتم قرار می گیرند ، اما تأکید بر عدم رشد مداوم دستمزد برای افراد شاغل وجود دارد. این بحث در مورد عدم رشد دستمزدها موضوعی داغ در کشور بوده است زیرا غالباً با رکود نرخ اشتغال مرتبط است.

بدون بهبود در نرخ بیکاری ، به طور فزاینده برای متخصصان ، حتی در پست های عالی رتبه ، درخواست افزایش دستمزد دشوار است. بن بست رشد دستمزدها لزوماً به معنای عدم وقوع تورم نیست. فرماندار فیلیپ لاو در سخنان خود به بانک ذخیره استرالیا اظهار داشت که میزان مصرف خانوار در سال گذشته ۲٫۹٪ رشد داشته است.

در طول چند سال گذشته ، استرالیایی ها هر ساله ۲٪ رشد دستمزدها را تجربه کرده اند. با این حال ، این رقم از ۳ یا ۴ درصد کاهش یافته است ، همانطور که انتظار می رود در سالهای گذشته باشد. با چنین افزایش مصرف ، متخصصان استرالیا چه گام هایی می توانند در حین استخدام در زمینه هایی که نیاز به مهارت های دیجیتالی دارند ، دستمزد عادلانه بگیرند؟

دیجیتال

نیاز به مهارتهای دیجیتال در استرالیا

به طور سنتی ، ثروت اقتصادی استرالیا از صنایعی حاصل می شد که کالاهایی را برای کشورهای دیگر جهان تولید می کند. از ساخت و ساز تا تولید عمده ، این کشور بدون تکیه بر فناوری تا سالهای اخیر قادر به حمایت از خود و شهروندانش بود.

اقتصاد

با این حال ، با افزایش تقاضا برای مهارت های دیجیتالی ، خدمات و محصولات در مقیاس جهانی ، سرانجام استرالیایی ها به سمت ارائه خدمات مبتنی بر دیجیتال بیشتر روی می آورند. براساس گزارش پالس دیجیتال ، صادرات ارتباطات و فناوری اطلاعات طی پنج سال بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.

در راس این افزایش تقاضا نیاز به مهارت های دیجیتال مارکتینگ است. این که آیا شما یک حرفه ای کار در حال حاضر در زمینه بازاریابی دیجیتال هستید یا در حال تغییر عمده حرفه ای هستید ، هرگز زمان بهتر نبوده است که به سمت حرفه در بازاریابی دیجیتال در استرالیا بروید.

چرا تقاضا برای مهارت های بازاریابی دیجیتال وجود دارد؟

طبق اعلام بانک چپ ، بیش از نیمی از شرکت ها به دنبال استخدام افراد با تجربه در بازاریابی دیجیتال هستند. از SEO گرفته تا بازاریابی موبایل تا ایجاد و اجرای استراتژی محتوا از آینده به آینده ، امکانات در حوزه دیجیتال رو به گسترش است.

موبایل

مانند بسیاری از کشورهای دیگر دنیا ، تعداد بیشتری از افراد تصمیم به خرید ، برقراری ارتباط و مراقبت از کارهای روزانه مانند بانکداری و ملاقات آنلاین دارند. علاوه بر این ، تعداد بیشتری از مردم از راه دور و آنلاین از گذشته کار می کنند. با وجود تعداد زیادی از افراد آنلاین در هر مقطع زمانی مشخص ، بسیاری از شرکت ها به این واقعیت توجه می کنند که باید در دسترس و مرتبط آنلاین نیز باشند.

برای تبدیل شدن به – و ماندن – مرتبط بودن ، مشاغل باید در بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنند تا از دیدن و ارتباط با مشتریان و مشتریان بالقوه خود به روشی طبیعی احساس اطمینان کنند. برای کسانی که مهارت های مناسب بازاریابی دیجیتالی دارند ، حتی ممکن است مذاکره یا درخواست دستمزدهای راحت یا افزایش یافته راحت تر انجام شود.

سرمایه گذاری

گزارشی از هایس نشان داد که مدیران بازاریابی در شهرهایی مانند ملبورن و سیدنی می توانند سالانه ۲۰۰۰۰۰ دلار درآمد کسب کنند ، در حالی که مواضع مشابه در شهرهایی مانند بریزبن ، داروین یا آدلاید می توانند بین ۱۳۰ هزار تا ۱۴۰ هزار دلار انتظار داشته باشند. دلیل اصلی افزایش حقوق بالاتر از متوسط ​​می تواند به شکاف مهارت در بازاریابی مدرن مرتبط باشد. اگر برخی از شرکت ها احساس عدم برخورداری از مدیر محتوا یا تحلیلگر داده ها را احساس می کنند ، حاضرند مبلغ بیشتری را برای متخصصان با تجربه و آگاه بپردازند که می توانند به ایجاد شکاف و رسیدن به رقابت کمک کنند.

دلار

چگونه می توانید از شکاف مهارت استفاده کنید؟

با وجود چنین شکافی در نیروی کار مدرن بازاریابی دیجیتال ، بسیاری از متخصصان استرالیا در نظر دارند چگونگی ورود جهش به دیجیتال مارکتینگ یا مهارت خود را در صورتی که در حال حاضر در این صنعت هستند ، بریزند.

براساس یک اقتصاد دسترسی Deloitte ، تا سال ۲۰۲۱ تقریباً ۳۰۰،۰۰۰ بازاریاب حرفه ای استرالیا نیاز خواهند داشت. با رشدی که در حدود ۵ سال آینده ۲٫۲٪ در مقایسه با نرخ ۱٫۵٪ پیش بینی شده در نیروی کار برای کل استرالیا وجود دارد ، وجود دارد. بدون تردید سرمایه گذاری یا ورود به شغل در بازاریابی دیجیتال می تواند نتایج مثبتی در آینده داشته باشد.

از آنجا که بازاریابی دیجیتال یک صنعت فرعی متنوع است ، چگونه می دانید چه مهارتهایی توسط سازمانها به طور فعال جستجو می شود؟ چند بخش وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تا خود را از رقابت متمایز کنید و به بخشی ارزشمند برای هر تیم بازاریابی تبدیل شوید ، از جمله:

     

  • تجزیه و تحلیل داده ها: داده ها دیجی مدرن را هدایت می کنندبازاریابی بین آزمایش A / B و محاسبه چگونگی بهینه سازی صفحه فروش ، متخصصان تحلیلی اطلاعات را برای ساخت بهترین رسانه های اجتماعی در کلاس و استراتژی های محتوا ارائه می دهند.
  •  

  • ایجاد محتوای با کیفیت: از نوشتن تا تصاویر ، صنعت دیجیتال از آنجا که می دانیم به محتوای آن متکی است. محتوا نحوه تعامل کاربران با یک نام تجاری یا تجارت به صورت آنلاین و نحوه ارتباط آنها در بازارهای اشباع است. متخصصان خلاق می توانند در یک حرفه بازاریابی دیجیتال مبتنی بر یا ایجاد یا تغییر محتوای به موقع و جذاب جذابیت کسب کنند.
  •  

  • تخصص SEO: SEO ، همچنین به عنوان بهینه سازی موتور جستجو شناخته می شود ، سالهاست که یک عامل مهم در بازاریابی دیجیتال فوق العاده است. اما با توجه به ویژگی ها و الگوریتم های موتورهای جستجوگر محبوب مانند Google و بینگ که اغلب تغییر می کنند ، بهترین متخصصان SEO بازاریاب های دیجیتالی قابل انطباق هستند که چشم به جزئیات دارند.
     
  • قابلیت های UX: با ورود به عصر مدرن ، وب سایت ها به طور فزاینده ای انسان محور و به نوبه خود ، محور به نتایج تبدیل می شوند. مشاغل از مردم می خواهند که همچنان با وب سایت خود درگیر باشند ، به این معنی که آنها مایل هستند در طراحان User Experience (UX) با توانایی توسعه وب سایت ها و برنامه هایی که کاربران را درگیر محصول یا خدمات خود می کند ، سرمایه گذاری کنند.

شغل خود را در زمینه بازاریابی دیجیتال خود بالا ببرید

این که آیا شما یک متخصص بازاریابی دیجیتال فصلی هستید یا در نظر دارید پرش به یک حرفه خلاقانه و پاداش دهنده بپردازید ، نیروی کار استرالیا به دنبال متخصصان بازاریابی دیجیتال است که می تواند به شکاف بین بازاریابی سنتی و تقاضا برای دسترسی آنلاین کمک کند.

     

  • ایجاد یک برند شخصی منحصر به فرد : اگر تازه وارد در صنعت هستید ، یکی از بهترین اقداماتی که می توانید برای یافتن شغل رویایی خود انجام دهید ، ایجاد یک برند شخصی است که به خوبی شخصیت شما را منعکس کند. ، طعم و مهارت نام تجاری شخصی نه تنها شما را نشان می دهد بلکه مهارتهای شما در ایجاد محتوا و آموزش را نیز نشان می دهد.
  •  

  • با افراد مناسب ملاقات کنید : حتی وقتی محل کار شما در درجه اول به صورت آنلاین مستقر است ، بسیار حیاتی است که شما به صورت آنلاین و آفلاین با انجمن بازاریابی دیجیتال درگیر شوید. از کارگاه های جامع آنلاین تا چت های کافی شاپ با یک مربی ، ایجاد اعتماد به نفس به روابط حرفه ای می تواند به شما در پیشبرد مجموعه مهارت های خود و کشف فرصت های جدید کمک کند.
  •  

  • در بازاریابی دیجیتال مجوز بگیرید: برای بسیاری از متخصصان بازاریابی دیجیتال که در حال حاضر در این صنعت هستند ، واقعیت این است که آموزش پیشرفته به اندازه امروزی پذیرفته نشده است. برای افراد تازه وارد صنعت و بازاریاب های دیجیتال فعلی ، گرفتن گواهینامه می تواند به شما کمک کند در میان متقاضیان دیگر بایستید و در مورد دستمزدهای بالاتر مذاکره کنید.

نتیجه گیری

برای متخصصان استرالیایی که از قبل در زمینه بازاریابی دیجیتال فعال هستند ، این شکاف در مهارت های دیجیتال در هنگام مذاکره برای افزایش دستمزدها ، به شما امکان می دهد. مجهز به مارک شخصی ستاره ای و گواهینامه های تخصص شما ، می توانید با اثبات این که چگونه می توانید از تجارت آنها سود ببرید ، به کارفرمایان فعلی یا بالقوه خود نزدیک شوید.

در حالی که نرخ بیکاری استرالیا ممکن است فلات باشد ، بازاریابان دیجیتالی موج می زنند در نیروی کار. این صنعت مدرن فرصت های بی نظیری را برای فارغ التحصیلان جدید ، بازاریاب های موجود و تغییر شغل به طور یکسان فراهم می کند.

Categories: